۲۷ دی ۱۳۸۷

نقدی بر جایزه یک میلیون دلار برای ترور حسنی مبارک ؟!


جالب اینجاست که دعوت به ترور رییس جمهور مصر (که آن را "اعدام انقلابی" نامیده اند) در حالی است که تمام بهانه های اسراییل در حمله به غزه، در یک جمله خلاصه می شود: "می خواهیم تروریست ها را از بین ببریم." در چنین شرایطی، عقل سلیم حکم می کند که تلاش شود این بهانه از دست دشمن گرفته یا حداقل کمرنگ شود نه اینکه با چنین اقداماتی، به آنها بگوییم که اگر برای اثبات تروریست بودن ما، مدرک ندارید، ما خودمان زحمتش را می کشیم و با بوق و کرنا کردن اینکه به قاتل یک رییس جمهور پول می دهیم، این امکان را فراهم می سازیم که به راحتی تروریست خوانده شویم.
البته کسانی که متاسفانه به نام ملت ایران دست به چنین حرکت هایی می زنند، خود بهتر از هر کس دیگری می دانند که هیچ کس برای گرفتن جایزه نمی رود یک رییس جمهور را بکشد مگر آنکه انگیزه های اعتقادی یا سیاسی بسیار محکمی برای این کار داشته باشد که نمونه هایش را می توان در ماجرای انور سادات و نیز شلیک مرگبار "ایگل امیر" یهودی به اسحاق رابین سراغ گرفت.
گذشته از این، به فرض که کسی توانست از سیستم های امنیتی چند لایه رییس جمهور مصر عبور کند، او را بکشد و بگریزد! آن وقت، آقایان می خواهند در میان موج محکومیت های جهانی ترور یک رییس جمهور، برای قاتل مبارک مراسم بگیرند و جایزه اش را بشمرند و به او تحویل دهند؟!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

حکومت اسرائیل سال هاست مشغول اسسین کردن رهبران جنبش های مختفل است واین کار را انها باب کذاری کردند فقظ به جای جایزه گذاشتن ارتش و موساد ویا نیروی نظامی خودش راکه خیلی کار آمد تر تر درکشتن واسسینشین هستن را به این کار دستور داد. در این جنگ غزه چند تا از رهبران حماس را کشتند یا اینکه باید فکر کنیم رهبران جماس در بیمارستانهایاساختمان سازمان ملل پنهان شده بودند وتصادفی کشته شدند. یاسر عرفات را کی مسموم کرد و اسحاق ربین نخست وزیر فقید خودشان که درحال صلح کردن با یاسرعرفات بود را کی اسسین کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

مغز آدم سوت می کشه به جای ترغیب و تشویق مهر و دوستی با ملل تشویق برای قتل آدمها!

عمو اروند گفت...

ترور زشت است و کاری غیرانسانی است و فرق نمی‌کند عاملش چه کسی باشد، سیا، موساد، ک گ ب یا دانشجویان اسلامی.
کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم.